Logo KNRB

De doelgroep

Alle 32.500 roeiers verbonden aan de Koninklijke Nederlandse Roei Bond. De man-vrouwverhouding is 50/50.

De redactieformule

In de jaargids komen alle facetten van de roeisport aan bod. Zowel het toproeien krijgt aandacht, maar ook het studentenroeien, juniorenroeien, seniorenroeien, veteranenroeien, schoolroeien, bedrijfsroeien, marathonroeien, toertochten zeeroeien, indoorroeien (roeien op de ergometer), opleidingen, kampen en het verenigingsleven. We gaan dieper in op de techniek en het materiaal. De nieuwe glossy jaargids is een mooie mix van interviews, sfeerverhalen en achtergronden uit de roeierij en dat alles in een moderne en frisse uitstraling. De jaargids wordt via de vereniging verspreid naar de achterban.

Totaal 120 pagina’s: alle roei evenementen en praktische artikelen voor de roeier over materiaal, onderhoud, voeding, kleding, gezondheid en je eigen lichaam goed trainen. Een mooie glossy die het hele jaar door gebruikt kan worden.

De commerciële mogelijkheden

U kunt deelnemen met een advertentie of advertorial. We hebben tevens een nieuwe rubriek gelanceerd: Roei shopping & tips pagina, met nieuwe producten en tips voor de roeiers op het gebied van gezondheid en welzijn. Klik op onderstaande mediakaart voor de commerciële mogelijkheden. Wilt u ook in contact komen met jonge alumni, de topsroeiers, de bestuurders en iedereen die roeit? Dan is de jaargids het uitgelezen medium hiervoor.

Uitgave van Arko Sports Media, officieel partner NOC*NSF, en KNRB