De kracht van Display Advertising
Er is een interessante doelgroep die je online wil bereiken. En dat wil je op een door jou bepaald moment, in een door jou geselecteerde regio of tijdens een specifiek evenement. Met display advertising ligt dat allemaal binnen de mogelijkheden.
Wij vinden jouw doelgroep
Via display advertising kunnen we op een effectieve manier jouw doelgroep online targeten en retargeten. Door middel van een eigen adserver, benchmark en jarenlange ervaring in de sportmarkt zetten wij de beste campagnestrategie op.
We geven advies over de best responderende bannerformaten en verzorgen waar nodig het artwork met als doel jullie merkbekendheid en/of conversie te vergroten.
flexibel en transparant
Print is een belangrijk onderdeel van de marketingmix net zoals event sponsoring, Google Adwords etc. Display advertising is de perfecte aanvulling.
Samenwerking
Wij houden de samenwerking flexibel en transparant. We optimaliseren en monitoren je campagne voortdurend en delen alle opgedane kennis in rapportages. We sluiten slecht responderende domeinen uit en monitoren zo je campagnedoelstelling. We maken whitelists met goed scorende websites die we inzetten bij vervolgcampagnes.
Data
Met de trackingpixel identificeren we jouw online doelgroep, volgen we het gedrag van de bezoekers van jouw site en bouwen we relevante data op.
Trends
Een nieuwe trend is videoadvertising: zeer geschikt voor social media kanalen en blogs. We volgen belangrijke trends en delen de verworven kennis met jou.
Dit is onze strategie
Aan de hand van jouw marketingdoelstellingen kunnen we samen met jou een campagne inrichten. Denk aan targeting en/of retargeting, inzet van devices (smartphones, tablets, etc.), geografische targeting etc. Afhankelijk van het budget komen we tot een keuze.
We kunnen de meest marktconforme CPM-tarieven aanbieden voor zowel Facebook, apps als voor banners op websites in binnen- en buitenland.
Voor uitleg begrippen ga naar onze FAQ pagina, klik hier.