Acquisitie telefoniste

De tijd dat uitgevers advertentie acquisitie zagen als het verkopen van een stukje wit papier ligt inmiddels al lang achter ons. Uitgeefconcepten bestaan tegenwoordig uit vele manieren waarop marktpartijen hun doelgroepen kunnen bereiken. De mix tussen on- en offline is natuurlijk een onmisbaar aspect van elk uitgeefconcept geworden. Maar ook de combinatie van traditioneel adverteren en slim gebruik maken van branded content is hierbij van groot belang. Beide aspecten zorgen ervoor dat adverteren veel meer is dan invulling geven aan het stukje wit papier waarvoor betaald is. Adverteren is samenwerken.

Betrouwbaar advies

Onze salesafdeling heeft ruim 25 jaar ervaring met de verkoop van advertenties in magazines en online uitgaves. Wij streven ernaar om op betrouwbare wijze een langetermijnrelatie op te bouwen met onze adverteerders. Goed adviserend met degelijke marktgegevens en betrouwbare oplagecijfers. Hierbij staan wij open voor ideeën vanuit de markt en proberen we mee te denken om de weg te vinden die voor u het best de boodschap bij de doelgroep brengt.

Realistische prognoses

Richting opdrachtgevers brengen wij via een marktverkenning de adverteerdersmarkt in kaart om zo tot een betrouwbare prognose van een advertentieopbrengst te komen. Wij beloven geen gouden bergen op de adverteerdersmarkt als die er niet zijn. Een realistische prognose van de advertentieopbrengsten is één van de belangrijkste pijlers van een uitgeefbegroting.

Wij kunnen het complete salestraject verzorgen: verkoop, bevestigen, traffic, plaatsing (plus eventueel opmaak van de advertentie), facturatie en rapportage. Natuurlijk kunnen wij ook op deelgebieden ondersteunen.  Zie onze bladen voor de uitgaves waarvoor wij op dit moment, naast uitgeven en vormgeving, ook de advertentieacquisitie verzorgen.